Petitie

http://www.petitiononline.com/numanmed/

Published in: on decembrie 1, 2009 at 10:15 pm  Lasă un comentariu  

Crin Antonescu: o mascota senina

In timp ce Geoana si Antonescu frecau menta in birouri la Timisoara, punand pe hartie rahaturile politicianiste, printre “felicitari in trei”  Basescu lua parte la parada militara de ziua nationala a Romaniei. Antonescu, invitat la realitatea tv face pe prostul si spune ca: defapt membrii PDL strigau jos Basescu. Pai… cum se explica faptul ca simpatizantii/membrii pdl sau manifestantii foloseau slogane, pancarte contra psd? Cum se explica faptul ca eu nu sunt membru PDL si as participa cu mare placere la un asemenea  protest? Antonescu este un retardat. Cu toate ca promitea ceva acuma isi arata adevarata fata. Antonescu este o mascota… banuiam eu ca este o mascota, dar de data asta imi da dovada clara. M-am saturat de spalatorii acestia de creiere. Antenele si realitatea. De doua saptamani marea majoritate a realizatorilor/prezentatorilor haituiesc zilnic cate un reprezentant PDL. EBA si Udrea is niste retardate. Dar asta nu scuza comportamentul incisiv al realizatorilor de la realitatea tv fata de ceilalti reprezentanti PDL. M-am saturat de Ciutacu care nu poate face fata unei confruntari virtuale – imi cenzureaza comentariile. M-am saturat de plasticitatea lui Geoana. M-am saturat de partidele politice care fac alianta cu Mircea Geoana marginalizand interesele cetatenilor de rand tocmai prin promovarea intereselor catorva membri de partid “linge blinde”. Nu il mai suport pe Crin. Are un calm debilic. Ara in costum Armani tarlaua capitalismului patrician.

Retardatul declara: Voturile merg catre Geoana pt ca el reprezinta o solutie.

Cum comentez? Este o solutie pt clasa politica. Nu pentru pensile amaratilor. Pentru pensile “nesimtite” DA. Este o solutie.

„Basescu nu mai este credibil” (zice retardatul) . Nu mai este credibil in fata clasei politice. Pt ca le mai taie macaroana.

Un scandal de 5 ani? Pai… scandalul apare atunci cand se intersecteaza doua interese. Nu o mai lungesc. Fiecare poseda o constiinta sociala, ce face cu ea, e numai treaba lui. Daca aceasta „constiinta sociala” este la un nivel in care se lasa santajata, asa sa fie. Oricum, progresul este estompat de catre o mana de oameni (atemporaliceste vorbind). Eu am pus in balanta situatia. Cu toate ca detest femeile idioate (EBA Udrea) , prefer sa le vad acolo decat sa conduca din umbra “craisorii” Vantu, Patriciu etc. Intr-un sistem democratc intreg la minte… nu lasi anumite nivele sociale, descoperite. Capitalismul promoveaza asta. Cine-s capitalisti pana in maduva oaselor? Eu zic asa: Patriciu, Vantu si mascotele deghizate. Un adevarat paienjenis.

Hai sa facem un popas acolo unde televiziunea nu este monopolizata politic.

Published in: on decembrie 1, 2009 at 7:04 pm  Lasă un comentariu